söndag, september 30, 2007

NPP Stockholm





Den reklambyrå som jag arbetar på har öppnat kontor i Stockholm. Jag ombads måla någonting och valde att göra det tillsammans med mina kollegor. Tavlan längst till vänster har vi målat varsina rutor på. Tavlan i mitten har jag målat och den visar på den höstmättade närkeslätt som NPP Örebro ligger på. Tavlan längst upp till höger har jag också målat och den föreställer ett saltstänkt Stockholmslandskap där NPP Stockholm huserar. Ner till höger kommer killarna i Stockholm få göra sina konstnärliga avtryck. Kul med samarbete!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej! fina nya grejer! jätte! vet du, jag läste idag en sak som tomas sjödin skrivit, att det är en himla skillnad på att hålla sig framme och hålla sig beredd. Sån tycker jag att du verker vara, Kankse därför lysckas du bevara din ödmjukhet också. Du e bra. kram ellen vingren