torsdag, november 08, 2007

Illustrationfriday - hat



För första gången väljer jag att delta i en illustrationskabaret. Tja, jag vet inte riktigt vad mans ska kalla det, men man får skicka in sina illustrationer runt ett visst tema och så kan man se hur andra väljer att tolka samma tema.
Min bild blev en sammanslagning mellan att få till ett bidrag samt att få öva mig på att måla ett realistiskt porträtt i Photoshop.

Det var det det.

---

A picture of my son. He has now lost his favourite hat and is very sad. His parents are almost as sad as he is since we've borrowed it from some friend of ours. At least they were our friends...

7 kommentarer:

platitudinal sa...

All of your work is great, but this one is exceptionally beautiful. Perhaps because the subject is such a cute toddler, but I think it's also because there's so much warmth in it.

Crystal sa...

Wow. I love this. Such a cute little child as well.

Nancy Bea Miller sa...

Wonderful! What a captivating image.

And hey, I'm a Mom of 3 young boys my experience has taught me not to get too attached to any hats, mittens or scarves I put on my children, no matter how cute. Even socks. They disappear randomly and constantly. Where do they go? There must be a hat heaven somewhere! ;-)

Anonym sa...

Hej Mattias

Hittade din fina blogg! Här kommer jag kolla in ibland, imponerad av dina teckningar som vanligt.

Kom förbi på en kaffe när du har lust.

Unknown sa...

Matias this is a realy nice work, congratulations... mada * - *

Viktor sa...

Snyggt!! Använde du något foto som referens eller körde du utan?

Får mig att vilja skaffa en ritplata och göra ett försök med Dino.

mattiaskall sa...

Thanks everyone for your sweet comments. It makes me feel warm inside. :-)