tisdag, juli 01, 2008

Sista veckan på NPP

Nu är jag inne på slutspurten på min tid på NPP reklambyrå. Nio år har jag varit anställd och jag har fått många härliga vänner som jag hoppas att jag kommer få ha kvar även om jag kommer att jobba någon annan stans. Har just fått klartecken om lokal. Rynningegatan 39 (tror jag) i Örebro kommer att bli min adress. Där kommer jag att sitta tillsammans med min kompis Tina Backman på Eatsnow, Kumvana Gomani som jag känner lite sen tidigare och två nya kompisar som jag ser fram emot att få lära känna mer. Industridesigners, webbdesigner och grafiska formgivare. Känns riktigt, riktigt bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska bli så spännande att se hur det kommer att forma sig för dig. Önskar dig all lycka! / Dan

Anonym sa...

Lycka till med företagandet...! Hör av dig om du behöver hjälp med kontruktion, butiksinredning eller nåt annat nån gång. //Kusin David[david.wog.tra@telia.com]

Anonym sa...

Aaaah...
Up and running?

Hoppas du fått en smakstart... och välkommen upp på kaffe.
En och annan badminton kanske?

/dickens