fredag, augusti 22, 2008

Nu är jag igång

Läskigt och roligt på samma gång. Nu sitter jag som min egen. Har precis kommit tillbaka från en presentation. Det är ju sån't man gör nu - presenterar sig. Portfoliovisning och lära känna varandra samtal. Sitter ner i vår lilla lokal. Just nu är det bara jag här. Mitt skrivbord, mina flyttkartonger, en häftapparat.



Cabo Roig i Spanien var den plats som fick avsluta min semester. Bitvis väldigt vackert och vissa stunder slitet och tråkigt. Under en runda med barnvagnen fick jag tillfälle att skissa lite grand och under en utflykt till en palmskog likaså. Älskar att sitta ner med skissblocket.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Such a nice blog. I hope you will create another post like this.

jim-dandy sa...

Heja! Håller tummarna (trots att det är lite tomt här).

/david

konst-iga_tankar@hotmail.com sa...

Lycka till som "egen"!! Modigt!
Men du gör så skyssta saker så det kommer gå skitbra!
/N

Mattias Adolfsson sa...

Lycka till, fina skisser har själv ett lite ambivalent förhallande till ute skissande, blir mycket trött av det